That's what she said

Oj vad länge sen det var jag skrev här! Går verkligen upp och ned! Måste säga att det är helt fantastiskt med att våren är på intåg. Jag känner mig både gladare och piggare. Varför var man inte född i ett land utan vinter? Kyla är verkligen inte my thing. Det är väl mysigt med snö om man sitter inne och myser men sen hur länge vill man sitta inne och mysa? Not forever. Jag har inget intresse för skidor, skoter- åkning eller liknande vintersporter därför är det bara tråkigt med snön. Vad händer annars då? Hmmm ja hela helgen har vigt åt utgång och det ha varit jäkligt kul! Länge sen jag hade så roligt faktiskt! I löööve it. Snart är det dessutom påsk och då innebär det lite ledighet! Ohhhhh vad jag läntar!
Bjuder på en bild från Antibes 2009!
Minns du Hannnnis? :)

Kommentarer
Postat av: Hana

Ååååh minnen <3 Du får skicka bilderna till mig, ska bli kul att se :D Vi va ju där redan 2008, yes it was that long ago helt sjukt va tiden flyger!

2012-03-05 @ 11:07:15
Postat av: Jessika K

Åhh, vilken fin bild på er fina vackra ni! :-) Den har jag inte sett! Missat helt det inlägget! Läängtar också till kära vårt Antibes! :-) <3 Men i påskas så åkte jag faktiskt slalom skidor i härlig backe uppe i Tornedalen, första gången på 23 år, de ni! :-)...solen sken och vi hade hade med oss picknick..såg inte röken av äldsta sonen som åkte och åkte..för mig gick det lite vingligt, så det blev barnbacken först..men sedan upp upp högst upp...Häääärligt! Sååå snö har sin underbara tjusning! Men nu längtar jag till värme! Kraaamis! Vi ses snart...och någon fyller år snart! <3 <3 <3 Vi ses kära fina syster min! Jess

2012-06-14 @ 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0