168 timmar i paradiset

Åter tillbaka i Umeå efter en intensiv och härlig vecka i Sthlm. Veckan har innehållit både en del jobb och nöjen. Allra härligast var att få träffa familjen och vännerna.

 

Jag och min lovely Jessika har gjort stan farlig ett antal gånger. Vi har bl.a. promenerat, diskuterat allt från himmel och jord, shoppat och fikat. Jag tjatade till mig café Saturnus som jag tyckte var supermysigt! De hade the biggest buns evvvvver! För att inte tala om deras goda varmchoklad! Heaven! Den som ännu inte varit där ska jag släpa med.

 

 

 

Fantastisk och glad bild på Jessika på nyår!! Soon soon får du äta allt du vill :) <3

 





Jag kämpar med min bulle på café Saturnus



Från onsdag till torsdag färdades jag med båt i samband med en jobb-konferens. Skitkul var det!! Gick och la mig vid 5 på morgonen med smink och allt. Tre timmar efter var det dags att stiga upp, fräscha till sig (vilket innebär att ta nytt smink över det gamla som kletat in sig under natten. Underverk I tell you! Njaaa, inte riktigt). Mådde inte så värst bra då jag var hur trött som helst och ville bara krypa ned under täcket och drömma mig bort. Efter båtturen väntade en varm middag med hela familjen. Balsam för själen!

 

 

 

Gungande havet!

 

Fredagen spenderades en stund i stan sedan var det dags att hämta upp Junia då hon skulle sova över hos oss.  Sedan traskade jag över till dig Hana (för att jag vet att du läser det och vill se ditt namn :P). Blev bjuden på en sjukt god middag som hennes mamma lagat. Yummy in my tummy! Efter maten hade vi flera fail-moments då vi skulle titta på Vampire Diaries och avsnittet inte hade kommit ut och sedan kunde vi inte få igång Breaking dawn.SÅ istället roade vi oss med youtube och andra roliga sidor!

 

On saturday åt jag frukost med Aliya på café Sirap. O M G! De hade godaste american pancakes och äggröra! Allt var american style! Tror t.o.m. kassörskan var amerikanska. Jag trivdes som fisken i vattnet!

Café Sirap



Resten av timmarna spenderades med familjen tills det var dags för avresa.

 

 

 

Hmm, läste igenom just det jag hade skrivit och insåg att det blev ett “ Hello dear diary! Today I was....i’ve been......I did......I ate...I liked....I disliked” inlägg. Antar att sådana inlägg behövs också! Allt kan väl inte bara handla om starka känslor?!


Kommentarer
Postat av: Hana

HAHA, nej nu förstår jag inte vad du pratar om :P

2012-01-30 @ 01:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0