Stress AB

De senaste veckorna har jag stressat ihjäl mig känns det som. Allt inför lördagen. Då har vi flera stämmor och allt ska vara klappat och klart till dess. Just nu snurrar allt bara. Jag försöker varva ned men det verkar inte hjälpa. Känns som att jag har nån liten gnagare i boendes i mig som försöker skrapa och gnaga mig till ytan. Även fast jag känner mig trött, försöker jag stanna uppe med flit bara för att få tid för mig själv. Ja det låter sjukt, hur ska jag ta hand om mina framtida barn! haha jag får sluta vara en sådan vekling! All respekt till alla mammor och pappor som jobbar 24/7 och kommer sedan hem till sina barn. Ja eller man behöver inte ens jobba . Bara att ta hand om barn är är ett jobb i sig. Men det trevligaste jobbet någonsin antar jag :).

Kommentarer
Postat av: Hana

Hhaha klockren bild! Men åh skönt att det är lördag snart då måste du verkligen ha egentid och bara slappna av

2012-02-23 @ 13:31:37
Postat av: Hana

VD har tagit paus för typ 72489279 gången

2012-02-23 @ 19:24:36
Postat av: Natta

Nää det är precis på lördag som allt smäller! :( Mkt händer då ohhhhh heldag !!



Näää men va dåligt att de alltid ska göra så!!! Blir galen! Vet du när de återkommer?

2012-02-23 @ 20:34:05
Postat av: Jessika

Sköt om dig fina du min Natasha! Stress lönar sig inte i längden...men jag vet vi lever i en sådan tid...men stress ej bra för någon...det är som att gå mot sig själv, gå mot strömmen...men det är svårt att komma ur stressens klor. I know! Det är enkelt men inte lätt...eller var det tvärtom? :-) Kom i håg du har rätt att känna alla dina känslor! Jag har fått lära, och lär mig fortfarande det, the hard way... Allt blir bra! Love You! <3 sis Jess

2012-02-29 @ 00:26:05
Postat av: Jessika

Hmmm....skrev just en lång kommentar...men blev ej publicerad..ja ja...Ville skriva...stress är inte bra för någon, och det vet du ju såååklart! Varken för kropp och själ. Det är som att gå motströms mot sig själv och livet...ja, det har jag fått lära mig the hard way... Men det är svårt att komma ur stressens klor...den är en så stor del av vårt samhällssystem i dag... Tips stanna upp så ofta du kan, och fråga dig själv; hur mår jag nu? Vad känner jag nu? Och då kan stressen stoppa upp...ja, det är ett sätt att bli mer i fas med sig själv...komma i kapp sig själv..leva medströms...med livetskraft som vi alla föds med...och då leds vi rätt dit vi ska! <3 En av våra livsläxor här på vår jord. Jobbar med det....olika dagar, men never never give up! Kärlek Kärlek till dig fina min Natasha! <3

2012-02-29 @ 00:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0