Söndag, måndag, tisdag, onsda...

Har haft den bästa helgen på läääänge! Åkte ned till sthlm i torsdags utan att säga något till la familja ( ja förutom mam och pap, men även där hade jag planerat att komma först på fredag men orkade inte vänta så bokade snabbt biljetten och kom). Haft som sagt en underbar helg!! Kände att jag behövde det. Det blev lite för mkt Umeå för min del.
Hmm egentligen handlar det om att jag trivs bäst i rörelse. Jag avskyr rutiner! När jag är på resande fot och upptäcker nya platser eller har jobb i en annan stad då mår jag prima. En del människor trivs med att gå till jobbet, komma hem, äta, sova, stiga upp och strossa vidare till jobbet. Det är inte för mig. Istället faller jag i någon slags deprission om det pågår från dag till dag. Jag behöver konstant stimulans för att vara på topp. Det är nog det som gör att jag mår som jag gör. Jag vet inte om det är bra. Vissa skulle kanske tycka det, andra skulle råda mig att skärpa sig och agera som alla andra. Men det vill jag inte! Jag är den jag är och förblir det till den dagen jag bestämmer mig att bli någon "annan".

Kommentarer
Postat av: Jessika

Håller med dig! Jag är nog likadan...gillar variation och rörelse! Kanske vi hittar på något...:-) Har ideér! Hörs kära min! Jess

2012-02-29 @ 00:29:08
Postat av: Jessika

Sååå glaaaad att haaa dig hääär! Glad! :-) Visst hänger du med upp till Tornedalen? Kraamis <3

2012-02-29 @ 00:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0