Kylan är här för att stanna?

Usch vad inkonsekvent jag är i mitt skrivande. Aja, skönt  att jag inte är någon känd bloggerska som måste skriva varje dag. Iofs blir det deras jobb men iaf. Vad händer just nu? Jo, jag har precis kommit hem från jobbet. Känner mig helt slut efter den intensiva veckan. Skönt med helg. Det är väldigt kallt  men soligt här uppe i Umeå just nu, -20 och i helgen förväntas temp. bli ännu lägre. Därför har jag hamstrat mat till min lya för att slippa gå ut. Alla träffar med vänner får ske hemma hos mig, hehe.
Nu har jag tänkt att slappa i soffan med taco (rester från igår med vänner) och titta på vampire diaries!
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0