Eko eko eko

Sitter kvar på jobbet. Precis gjort klart det sista. More to come imorgon. Mina ögon håller på och stängs och magen kurrar (nja, jag är nog för trött för att ens känna hunger, men den låter iaf). Helt tyst här på jobbet. Inte en kotte kvar.



 Oh vad det ska bli skönt att duscha när jag kommer hem. Sitter och tänker på det just nu. Jag älskar att duscha. Det känns som att vattnet renar en och då menar jag inte bara kroppsligt utan andligt med. Det är som att alla dåliga energier tvättas av och kvar har man en underbar doft och lycka. När jag var liten brukade jag leka i duschen. Jag låtsades att duschdraperiet var en dörr som folk knackade på och jag öppnade den  på glänt och stängde  sedan den. Jag gillade även att äta inne i duschen. Haha när det ändå var mitt hem bakom draperiet varför inte låtsas ha middag! Those were the days! Nu för tiden är inte ofta man ens hinner tänka där inne som man måste springa ut och göra sig i ordning. Men allt har sin i tid i livet I guess!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Låter häärligt det här med dina barndomslekar. Men det är sant! Vatten är renande och också helande som du vet är jag säker på. Du kan hålla ett glas vatten och så att säga Bless it/ välsigna det...tänka ljusa tankar...vad man nu väljer att kalla det...och sedan dricka det...önska sig lycka och ljus...Och vad kan då inte en dusch göra i livet. Jaaa så vattnet är renande. Det är inte för intet som Jesus döptes i vatten och Kristna döper sig i vatten. Och likaså hinduer går till heliga Gangesfloden i Indien... Kraamar och Kärlek till dig fina Natasha min <3

2012-02-29 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0