Dreaming of the big apple!

Precis som rubriken säger, drömmer jag om New York! Det är en stad jag så gäääärna vill besöka! Jag vet inte vad det är som drar mig dit, men något är det iaf. Ända sedan jag var liten, så länge jag kan minnas pratade jag om USA fastän jag inte riktigt visste vad det var för land och varför jag ens pratade om det. En vacker dag, ska min dröm gå i uppfyllelse! En ( ja man kan ju börja med en så länge) resa to NYC! Oh yeah!
Den här bilden, fast större har jag hängandes i mitt sovrum framför sängen! Det är det första jag ser när jag vaknar och det sista jag ser innan jag blundar och vaggas till sömn!

länk: http://www.tourist-destinations.com/2011/06/new-york-united-states.html

Kommentarer
Postat av: Hana

Åh jag vill också!

2012-02-07 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0