Bildbomb!

Jag tycker att jag på senaste tiden bjudit för lite på bilder. Därför kommer nu en härlig bildbomb!

Jag 2009

Yes moi i peruk 2009! Vi skulle ha en sittning med klassen och temat var 30-40 tal!


Paris

Firade år 2010 i Paris. En mindre trevlig resa, men kul att få se staden. Hoppas på att jag kan komma tillbaka och få bättre minnen därifån!



Bakom mig syns Notre-Dame de Paris


haha den här bilden är tagen första dagen då jag hade flyttat till min första lägenhet på 25 kvm efter mitt studentrum. Kändes som en helt hus, fastän det var bara 5 kvm större. Men här fanns eget kök iaf! Efter att några kompisar hjälpt till att flytta, stannade de kvar och gjorde middag! <3 Till det hade vi makaroner eller pommes minns inte. Det var 2009. Ibland saknar jag studentlivet, it was so much fun!






In Berlin



Malta, en av mina absolut bästa resor!

Kommentarer
Postat av: Hana

Skit snygga bilder, men första bilden va ju bäst hahahah

2012-02-06 @ 23:29:34
Postat av: Natta

Taaaaack! <3 haha jaaaa :D

2012-02-07 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0